Transport gratuit la comenzi mai mari de 197lei

Plata, transportul si reclamatiile

Cum pot plăti?

Opțiuni de plata:

Plata prin card bancar (online, prin intermediul internetului)

Plata prin transfer bancar

 

Opțiuni de expediere

 

Curier : 21,81 RON


 

 

 

Reclamații și plângeri

 

RECLAMAȚIE

Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră. Este și în interesul nostru să rezolvăm totul cât mai repede posibil, deci nu trebuie să vă temeți că veți aștepta mai mult decât este necesar (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).

Când pot depune reclamație?

Suntem răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. Dacă ați cumpărat un produs folosit, nu răspundem pentru defectele care corespund gradului de utilizare sau uzurii pe care produsul folosit le-a avut la livrare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.

Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).

Ce drepturi am, în caz că depun o reclamație?

În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație.

Mai mult, aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului defectuos sau repararea acestuia.

Dacă înlăturarea defectului este imposibilă sau nerezonabilă pentru noi, aveți dreptul să solicitați o reducere a prețului de achiziție. În acest caz, păstrați marfa, iar noi vă rambursăm o parte din prețul de achiziție. Dacă defectul este însemnat, vă puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteți produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral prețul de achiziție.

Cum depun reclamația?

Dacă v-ați decis să depuneți reclamație pentru anumite produse, expediați-le la adresa European distribution, logistic and customer service center, Export team s.r.o., Bodická ulica 162/2, Liptovský Mikuláš, 031 01, Slovakia.

În cazul în care completați formularul fără asistența personalului nostru, nu uitați să descrieți cum arată sau cum se manifestă defectul și cum ați prefera rezolvarea reclamației dumneavoastră.

Vă vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, vă putem contacta prin telefon.

Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, inclusiv eliminarea defectului, nu durează mai mult de 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare. Pentru a respecta acest termen, este esențial să ne acordați asistența necesară.

 

Contacte

Răspundem cu plăcere oricăror întrebări pe care le-ați avea în legătură cu reclamația, dacă ne contactați la e-mailul info@mrbacteria.eu sau la nr. de telefon +421 907 840 000 .